ببینید | خاطرات کاغذی | دور دنیا در 80 روز

شیر ماجراجو به همراه پیشخدمتش تصمیم می‌گیرند دور دنیا را در مدت ۸۰ روز طی کنند که در طول مسیر اتفاقات زیادی برایشان رقم می خورد و... جذابیت ماجراهای کارتون نه در سفر به دور کره زمین که در اتفاقات حاشیه ای آن بود و البته برای پسرها در حرکات رزمی و جکی جانی حیوانات کارتون. “ویلی فاک” شیر بود وخدمتکارش گربه و دوست خدمتکارش هم موش. هر قسمت یک حیوانی سر و کله اش پیدا می شد که با طرح نقشه های شوم می خواست مانع سفر “ویلی فاک” شود. ماجرای سفر به هند، پرواز با بالن، درگیری در قطار و سفر باکشتی از جذاب ترین قسمت های کارتون بود. قسمت آخر هم که اوج حس تعلیق بود.
کد خبر: ۱۳۹۸۶۶۰
نویسنده مریم فلاح
تعداد بازدید : 20

ناصر نظامی (ویلی فاک)،حسین باغی (ریگو دان)،شوکت حجت (تیکو موش وردست)،ژیلا اشکان (دختر هندی)،ولی‌ا... مؤمنی (گرگ تعقیب کننده)،سعید مقدم‌منش (سنجاب روزنامه‌نگار)،مهدی آرین نژاد (بز ویلچری / نقش‌های مختلف)،شهروز ملک‌آرایی (رئیس بانک)،محمد عبادی (کارآگاه تعقیب کننده) و پرویز نارنجی‌ها (بولی، دستیار کارآگاه تعقیب کننده) صداپیشه شخصیت های اصلی این کارتون بودند.
دور دنیا در هشتاد روز (اسپانیایی: La vuelta al mundo de Willy Fog) یک پویانمایی اسپانیایی- ژاپنی که بر اساس رمان "دور دنیا در هشتاد روز" ژول ورن ساخته شده‌است. این پویانمایی سال ۱۹۸۷ توسط استودیو "بی‌آربی اینترناسیونال" و "تله‌بیسیون اسپانیولا"، به کارگردانی "فومیو کوروکاوا" تولید شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها